REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

 

ZWROTY

1. Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Produkt odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym – dotyczy to również opakowania Produktu. Wraz z odsyłanym Produktem lub Produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie Produkty, które otrzymał gratisowo.

2. Aby dokonać zwrotu Produktu należy uzupełnić  formularz stanowiący załącznik nr 1  do niniejszego Regulaminu, dołączyć wydrukowany paragon do wysyłanego towaru i odesłać na poniższy adres:  

TOTAL FASHION 
UL. ELBLĄSKA 41
87-100 TORUŃ

3. Uwaga ! nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany Produktu, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki,użycie wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

5. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT

6. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.

7. Zwracany przez Klienta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

8. Kupujący ponosi koszt odesłania Produktu

9. Pieniądze zwracamy na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu maksymalnie w ciągu 14 dni

10. Formularz zwrotu

 

REKLAMACJE

1. W przypadku stwierdzenia wady Produktu należy się z nami skontaktować droga e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

2. Reklamowany Produkt wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

TOTAL FASHION
UL. ELBLĄSKA 41
87-100 TORUŃ

3. Uwaga ! nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

4. Zwracany przez Klienta Produkt powinien być czysty i opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

5. Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni ,a  o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

6. Formularz Reklamacyjny